cheerleading

Många vet inte vad cheerleading är, eller dem flesta tror nog att det vi gör är att heja på fotbolls lag.
men för ni som inte vet det har cheerleading blivit en sport, man tränar gymnastik, bygger, gör danser, ramsor,hopp och sånt. cheerleading är tufft, man står inte med pom poms och skriker någon ramsa! verkligen inte, för att ni som inte förtsår ska förstå kan ni se videon här nere.
ett av mina favorit lag, var inte meningen att vara arg men är så många som frågar.
 

Hösten är här

Hela den här veckan har det varit väldigt kallt, idag var jag och julia ute och tog höst bilder ska redigera dem nu. förr går gjorde jag illa min arm i en rundat flickis på matta, den veks jätte konstigt och kan inte träna på ett tag :(
har varit på sjukhuset och kollat den, gör mig illa väldigt ofta om ni märkt det, så är det..
ska vara med julia i helgen kommer kanske upp någon video på youtube :)
 

Uppe tidigt

Idag gick jag upp tidigt, klockan 5:30. Vaknade och kunde inte somna om, idag ska vi ta spruta, mäta och väga oss i skolan, ser inte direkt fram emot det :/
Nu ska jag tvätta håret och. Om jag hinner göra en video :)


RSS 2.0